2010-04-27
 19:54:36

full fart :)

fixade å donade lite åt mitt födelsedags barn.
bakade, handla, städa bjöd hit några som fick uppvakta jocke när han kom hem :)
åkte även  & hämta snickers som de va eeevigheter sedan vi såg, kul å få se han !
coolaste presenten som jag hittade som jag bara var tvungen att fixa var en ed hardy plunta! den var klockren!

fikade lite, sedan kl 20.00 skickade jag ut alla för då skulle jocke få sista presenten av mig :p
skickade in han i sovrummet medans jag ställde fram ost vin keks å lite frukt med rosenblad på bordet och sedan hade jag skrivit ut en bild på oss i en ram, sedan myste vi på lite sedan stängde jag in han i vardagrummet och tog alla rosenblad jag hade fixat på dagen och strödde i badkaret och runt om tände ljus och tände ljus i sovrummet och strödde lite rosor där med:P!!

Allt gick enligt min plan igår finns inge roligare än att överraska!!

idag har vi firat jockes syster hanna som bjöd på världsgod smörgåstårta! :) grattis bästa svägerskan!

     



   

v Puss M v



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: