2010-04-25
 20:48:34

mycket saker som hänt..

hinner inte med och blogga..

men iaf nu när jag hinner de ska ja kort sammanfatta de!

I fredags så var de en riktig tjejkväll med girlsen. Var på förfest hos sandra med emma mathilda sandra och maria :)! Efter de gick vi på oscars sjukt rolig kväll. På lördagen hade jag riktigt ont i huvudet hela dagen. Jag jocke sebbe åkte till vårmässan och myste på med micke å agneta.
Sedan åkte jag och lillsebbe å hyrde film haja läget som vi sedan satt å kolla på! och jag hyrde värsta tjejfilmen med efter sebbe somnat. Jocke fick vara ute o ha kul på annat håll =) mys med ensamtid med. 
  

idag var jag och sebbe (jockes son om någon missat de) och jag var fixade en riktig riddardräkt till han och så fick han ett par super coola solglasögon!;)
Under tiden var jocke och gjorde tatueringen som han fick av mig i födelsedagspresent !(som jag hittade) ;D!!
Efter de åkte sebbe å ja hem till min mamma å pappa fika lite bullar! Sen när vi kom hem bakade jag en tårta och i förrgår bakade sebbe och jag lite negerbollar, världens goastepojke sötnosen nr 1!
Efter det så åkte jag och hämta jocke för hanna å henke skulle ge han sin present, hellikopter åkning! vilket han verkade sjukt nöjd med!;) måste vart en jävla upplevelse. Hanna och jag kände oss väldigt trygga med båda fötterna jorden!
Efter de åkte vi alla hem till oss och fikade.
    

  
                                  ( inte klar ännu :) )

Nu ska vi slå på en film efter denna roliga helg och bara slappna av!
För imorgon blire nytt pågång för då fyller min goälskling år weeeii! jag är mer exalterad över de än jocke haha. men jag älskar å fixa!

V Puss M v



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: