2009-11-26
 14:24:23

arlanda

ja nu sitter ja här, väntar på att planet ska gå. få rväl gå in om ca. 20 min. Jag är inte speciellt nervös för att flyga faktiskt! Känns bra! mest lite för hur ja ska hitta osv.
Började med att säga i morse vid informationsdisken: Hej jag har aldrig flygit förrut.. själv alltså.. utomlands.. och de slutade med att dom behandlade mig som om att jag var 3 väntade bara på att dom skulle fråga om ja ville ha en klubba med, men jag har hittat helt själv här:)!
Nu sitter jag med 3 tidningar, 2 böcker snabba cash och new moon (twilight) en vitamindryck, mossarellamacka, lite godis mp3 och min dator tror att ja kommer klara mig!

Japp nu ska ja packa ner min kära lilla dator och förbereda mig lite !
Hej å hå på med bikinin och solglasögonen;)!

v PUSS M v


kat
PUBLICERAT: 2009-11-29, 18:31:30 | URL: http://katarinaostman.blogg.se/

Inte alls avis! Är ju snö här uppe nu! Lite lite, men det är vitt i alla fall! :-) Sedan fyller lillen i magen 14 veckor idag! :-)


Ronja
PUBLICERAT: 2009-12-10, 21:20:46 | URL: http://ronjawe.blogg.se/

Kaela! Kommer du hem till jul? Det gör du va? :) Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: