2009-11-22
 21:15:37

ett badkar..

borde helt enkelt vara kortare, jag älskar att bada MEN jag måste alltid sträcka på bena så jag ligger alldeles rak för att nå i andra sidan med fötterna så jag inte hamnar under ytan,vilket är obekvämt. Ska bygga mig ett kortare badkar.

Den här såg ut att vara bra för någon som är 153:)! Ge mig det!


helgen är förbi, underbart jobbet avklarat! höll på somna sista timmarna men ja klarade mig. Men nu ligger jag här i soffan nybadad i mina mjukisar och en skön tröja,lovley!

v PUSS M v


Sssss
PUBLICERAT: 2009-11-22, 22:49:59 | URL: http://sandranordlund.blogg.se/

haha, men lillen snacka om i-landsproblem ;D


michaela
PUBLICERAT: 2009-11-23, 22:02:31

hahaha I know dagens I-landsproblem;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: