2010-04-04
 23:05:33

bättre väder går inte att önska..

haft två sjukt roliga dagar i backen. Igår kom Emma hit till åre så vi åkte från morgon till sen em.
Träffade upp Emma.H och hennes Kille Micke och en tjej som hette Ida. Satte oss och tog en öl efter lunch sedan sola lite uppe på toppen, åkte lite till och sedan käka vi lite sen lunch tog lite öl och efter de ner på afterski.
Tanken var att vi skulle gå ut sedan på kvällen.
Men när jag kom hem efter 10 timmar med pjäxor på hade jag iof tänkt på att tåna klämde lite men jag har vart så van de så jag tänkte inte så mkt på de förens jag tog av mig dom. HELVETE vilken smärta som kom....! skala 15 av 10! smärtan som var ungefär som när man sparkar in tåna i någonting och man får så ont att en spykänsla kommer fram. Så hade jag i 10 min kunde knappt andas kändes de som.. sedan 10 mnin till innan ja fick i mig en alvedon.. det visade sig vara vätska i min led i tån! och de förklarar min smärta. Iaf blev de ingen utgång.. somnade efter alvedonen och trött efter att haft så ont.
Trodde inte ka kunde åka dan efter men de lyckades gå bra. idag känns de mkt bättre.

Emma och jag har åkt skidor hela dagen så grymt kul har vi haft! solat och druckit jäger, öl och kaffe Karlsson! haha. Åkte sedan hem vid halv fyra solade lite på balkongen och åkte sedan in igen vid halv fem för att se redbull tävlingen som gick, skicross. De som ville fick vara med så jag ångrar faktiskt att jag inte ställde upp, brorsan var med. Där var de massa afterski och håll igång.
Blev peppad för att gå ut men de blev inte så heller... såklar.. men men ska ju ut nästa helg. nån mening med allt..
Duschat bastat druckit lite vin i kväll.. nu längtar jag tills att få åka hem imorgon. För jag saknar mina pojkar hemma:(

( emma och jag står och väntar på att mamma ska hämta oss)
Jag- där kommer ju mamma
emma- näe de gör hon inte de där är en BMW
Jag- Ja men vi har ju de?
Emma- ja men dåså då är de ju hon som kommer.

haha!


        

    

v Puss M v


Kramer
PUBLICERAT: 2010-04-08, 15:05:31

hahah Emma i ett nötskal ;P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: