2010-04-11
 20:59:03

the new one..

helgen har varit super kul. I fredags hade vi fest här hemma som blev lyckat.. mådde väl sådär på lördagen.
På lör så var jag hos min svägerska hanna :D på fest fast tog de lungt eftersom att jag skulle göra tatueringen idag.
Blev så j.vla nöjd :D den snyggaste av dem alla. visst känns de när man gör en tatuering fast det gjorde inte så ont. jag är suuuuuuuuuuuuuper duper nöjd :D!!
så om ni läser min blogg mami å papi så bli inte arg ska inte göra nå mer nu! ;)
Jocke gjorde också en tatuering idag som han fick i tidig födelsedagspresent av mig den blev SKITSNYGG!! inte klar ännu :)
Åkte sedan å hämta lillsebbe hos hans farmor, fick även middag där tack världens bästa svärmor! :)

nu ska vi mysa å se film !!

Everything happens for a reason..

v Puss M v


Julia
PUBLICERAT: 2010-04-11, 23:13:57 | URL: http://jtn.blogg.se/

Skit snygg tatuering. :) Du förresten vad är det för ras på hunden? :) Hoppas allt är bra annars. :) Kram


Sofie
PUBLICERAT: 2010-04-15, 15:30:53 | URL: http://totalextas.blogg.se/

Jäklar vad snygg den var! :-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: