2010-04-08
 08:29:24

världens bästa pojkvän har jag

Är ledig i veckan så jag har passat på å fixat lite.
Igår var jag på stan och lunchade med mamma sedan gick jag upp till Hanna drack lite kaffe och tjöta skit bara. Fick en hel papperskasse med kläder från henne igår :D! Hon hade fått (enligt mig) världens snyggaste och coolaste halsband fan så avis jag blev!!!!

Åkte sedan hem och precis då kommer Jocke hem med en bukett åt mig :D Med tre röda stora fina rosor! Fan så glad jag blev:D:D! <3<3<3
Så igår var en mkt mysig och bra dag!!! <3

Idag så fyller lilla blomman år ! GRATTIIIS så vi ska å fika jag smulan och blomman! världens bästa vänner.

Ne nu ska jag och lillskiten mysa lite!

  

v Puss M v


SVENSKK
PUBLICERAT: 2010-04-08, 20:18:53 | URL: http://SVENSKK.SE/

Vad gulligt gjort av Jocke! Nästan så jag borde visa Johan så han ser och köper till mig med! HAAHAHA!



Och Svante.... huga så söt liten gois! Puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: