2010-04-15
 15:10:04

veckan

lite uppd:
sagt att jag inte vill jobba kvar på BIM. Anledningarna är ganska många... känns iaf bra att inte va där.
Fått andra jobberbjudanden som jag är nyfiken på :)

i veckan har jag gjort lite allt möjligt, idag var ja på helex och körde Indoorwalking jätte bra träning måste jag säga. Det var en dam brevid mig som ramla ihop, trodde hon skulle dö uscha men de va hennes ben som inte orkade mer :P
köpte sedan sushi mmmmmm!! min favvomat!
sebbe är sjuk idag så jocke har varit hemma med han idag :( lillen.
sedan så vi satte oss i solen och käkade maten och njöt :)!

Svante är så söt när han sover.. han ligger jätte gulligt haha!

  

v Puss M v


Ronja
PUBLICERAT: 2010-04-15, 16:21:35 | URL: http://ronjawe.blogg.se/

Men MUMS! Jag saknar dig och min sushiiii! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: