2010-02-17
 21:24:18

:(

Ingen medalj för Anja :(:(:( Fan vilken krach!!!!!

Fick dåligt samvete idag som fan, hade verkligen bestämt mig för att träna idag.. men så precis när ja skulle åka hem och förbi liljeholmen där jag idag skulle köra streetdance ikväll, så blev jag hungrig och fick ont i huvudet bara för att jag egentligen inte orkade.... men får ta igen allt imorgonbitti ist då blir det personlig träning med Angelica, på med hårdhandskarna!
Inge undanflykter.

Idag har jag tänkt klart gjort struktur, skrivit ner osv och kommit fram till ett beslut!

I helgen blir de lugnt mamma och pappa kommer på lördagen då ska vi till kusinernas nya villa som de nyss flyttat in i sjukt hus! Där hade jag väl tänkt hälsa på rätt ofta;)

Så nu blir de att packa träningsväskan.
08.00 kör vi!

Så här sjuktsnygg är jockes nya tatuering just nu: (inte klar ännu)


v Puss M v



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: