2010-02-27
 19:48:53

bra dag trots att jag har jobbat.  fick ju pussas lite med J han va här nere och hämta hem svante idag :/ huuuuuuuuuuuuuga sötnosen min, nu längtar jag ännu mera hem när alla älsklingarna är hemma.
som sagt jobbat idag sedan kom jocke förbi hämtade hem grejer till lägenheten och så fick jag en present :D:D
EN ROSA PEAK PERFORMANCE JACKA ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHH jag blev så glad!! den är så sjukt snygg i love it!!!!
Kändes surt när dom åkte hem, blev alldeles tomt:( men snart är jag hemma med.


 ♥

När svante växt på sig lite får ni komma och hälsa på.

de var 5 år sedan jag var så här lycklig då med samma kärlek eller näe.. jag är mycket lyckligare nu.

Lung ikväll med ska kolla lite film sedan jobb sön mån tis ons. lika bra att jobba på så tiden går.

v Puss M v



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: