2010-02-15
 21:42:24

Hoppas

åh denna dag har allt bara flytit på hoppas detta flyt hänger med mig nu! håller tummarna för mig själv.
Började att älsklingen ringde och väckte mig så jag fick en bra start på dagen låg kvar och pratade i 20 min innan ja klev upp, sedan gjorde mig iordning åt frukost, kokade kaffe tog min termomugg gick till bilen och körde i lugn och ro till jobbet.

Nyss gjort storkok på köttfärssås nyss. Blev bönor och köttfärs idag till middag. Mums:)!

Nu sitter jag och kollar på en film på trean "magiska systrar" den verkar bra. Älskar filmer.

aa så idag är jag bara allmänt lycklig och glad. <3

v Puss M v


Jocke
PUBLICERAT: 2010-02-15, 22:41:10

Tror på dig jag älskling :) klart flytet kommer hänga med dig, har du inte hört? bra saker händer bra människor ;)



<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: