2010-02-25
 20:44:16

jobbigt långa dagar...

Tiden går för segt.. känner mig bara nere.. nästan, okej idag har de vart bättre..
Vill bara hem så jobbigt när jag har flyttat hem redan fast min kropp är kvar i sthlm.. Förstår inte hur folk klarar av distansförhållanden? Jag mår bara dåligt av de. Det är bara bullshit! de här är de obeskrivligt jobbigt och dygt..


Vi håller på fixa i ordning i lägenheten hemma eller jocke håller på att fixa jag får va med per telefon ;( men de är så gulligt av han att fixa o dona :) världens bästa pojkvän.
Så nu är köket tapeserat, nytt vardagsrumsbord, byrå i sovrummet, nytt i badrummet nya handtag till köksdörrarna osv (hade jag vart hemma hade jag haft lite mer koll på vad de är :P) och lagt upp bilder men får göra de när ja kommer hem på ons.

Svante flyttar hem på lördag med innan mig :( Livet startar utan att jag ens kommit hem och fått vara med :/ vill som sagt sövas ner i tre veckor sedan väckas när jag flyttat hem.

Idag har jag shakat as. ;) Kört afro med pernilla så jäkla kul! Så nu kan ja svänga på höfterna bätte än i går ;)!
Dagens middag blev tonfisk och broccoli.. nä de va lika gott som de låter.

v Puss M v




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: