2010-02-21
 00:19:25

Min Helg.

Fredags:
Jobbade jag 8-16 sedan åkte jag till nacka forum köpte en present till mamma, en flaska vin och en hårfärgsinpackning ;)
Åkte sedan hem storstädade, diskade torkade rent fixa i orning gjorde mys i lägenheten. Tog sedan en dusch och satte i den rödaktiga hårinpackningen. Lagade mat korkade upp vin och satte mig i soffan precis kl 20.00 till Lets dance. Så skön fredag bara låg på soffan helt ensam och njöt och kolla film.

    

  
Lördag:
Sov ut förflyttade mig till soffan efter ja klev upp kollade lite på tv käkade frukost osv. Gjorde sedan i ordning mig så åkte jag och brorsan till våra kusiner i Danderyd. Mamma och pappa var också nere i sthlm lör-sön så vi var bjudna på middag där.
Mamma har nyss fyllt år plus att de firar 22 bröllopsdag idag. Så vi hade ordnat lite presenter osv.
Drack vin, champagne och åt en riktigt god middag spela yazy OCH JAG VANN.
De bor så underbart fint. Vardagsrum på 90 kvm. Men pool utanför och utsikt över vattnet. Helt otroligt fint.
Kollade lite på melodifestivalen. Sedan hade min moster en "fejk brasa" som såg ut som en riktig, hur mysig och fin som hellst som jag köpte av henne. Ska ha den hemma hos oss i lägenheten i sundsvall så jag och älskling kan mysa framför "brasan" ;)

   

   

Kom precis in i lägenheten igen och kollar lite på tv. Ibland behöver man verkligen vara själv. Fast iof jag hade ju heldre vart med Jocke såklart! Men detta duger som bäst just nu. 

Nä nu blir de lite popcorn och film. Godnatt. 

v Puss M v



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: