2010-02-03
 22:37:40

tillbaka igen då sedan november.

aa har ju hänt lite saker på vägen som inte gjort att jag har bloggat....
Men nu är min kära vän sanna (svenskk.se) så tjöööötig om att jag ska börja blogga igen då så då gör jag väl det;)

mkt har hänt som sagt senast att jag bytt lägenhet, bor inte längre i nacka utan nu mera i aspudden. Ganska mysig lägenhet. bara vardagsrummet är på 35kvm. Men får väl se hur länge det blir.

Jocke och jag är tillsammas igen sist 5år sedan. gammal kärlek rostar aldrig har jag fått bevisat för mig. <3 under dessa år har de alltid varit fram och tillbaka men nu är det på sin plats och bevisat att de är menat att de ska vara vi :)!
så länge jag vet vad som är rätt för mig så spelar ingenting annat någon roll. Jag är iaf väldig kär & lycklig.

Har ett annat projekt framför mig ;) som jag inte kan tala om utan bara säga att jag LÄNGTAR ihjäl mig tills den dagen! min kärlek nr 2!!!!

så nu har man handlat städat fixa för imorgon kommer min älskling :D myspys hela helgen.

världensfinaste killar!


roligt citat idag.
Jag- visste du att Lady Gaga är från slussen från början?
Sandra- vaa? är hon svensk? :O
Jag - nej asså jag menade slummen !!
Hahahahah!

Så tack och godnatt från mig !

v Puss M v


Jocke
PUBLICERAT: 2010-02-04, 08:14:47

<3 Go gumman :)


Smulan
PUBLICERAT: 2010-02-04, 09:26:50 | URL: http://sandranordlund.blogg.se/

Happy for you sweetheart<3 :)

Åå jag längtar till att du äntligen ska göra det jag sagt läänge..PLUS hugos lilla bästis ;D

Pusss


SVENSKK
PUBLICERAT: 2010-02-04, 18:55:13 | URL: http://SVENSKK.SE/

YES! Tänk att du lyssnade på mina små ord och började blogga igen, me like! ;)



I övrigt - tycker du skriver så himla bra i det du skrev nu angående dig och Jocke. "Så länge jag vet vad som är rätt för mig så spelar ingenting annat någon roll. Jag är iaf väldig kär & lycklig." That's right gumman! Du ska alltid göra precis så som du känner, känns det bra så är det bra.



Jag tror på er!



Pussar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: