2010-02-14
 21:26:04

TOPPEN HELG!

så nu har man vart i sälen och haft skoj.

Torsdag: kommer fram, sätter på bastun, öl på kylning, packar upp, bäddar sängen bastar knäcker en öl, njuter och sedan lägger sig.

Fredag: 08.30 Först i backen strålande sol -12 hade fruktansvärt ont i mina fötter första 2 timmarna sedan domnade dom bort.
Åkte in på fika vid 11 oboy och bulle ( jag gillar inte bullar men de dög så få inte för er att bjuda mig på de någongång) ut i backen igen in vid lunch, sedan sista timmarna fram till 15.00 efter de Afterski, tillbaka till stugan sov en timme sedan middag förfest med gänget och utgång på HC. Uscha hemskt folk. drägg! Men tur vi hade ett grymt gäng som vi var så vi hade kul ändå:)!

Lördag: backen vid 10.30 ännu grymmare väder helt sjukt vad underbart de ha vart att åka -3 strålande sol blå himmel!!! vi har verkligen haft tur med vädret!! underbart.
In för lunch vid halv två. Semla oboy en öl och hamburgare ute i solen! tummen upp!!
Valde att ta en annan afterski på lördagen som var riktigt rolig! Efter de tillbaka till stugan. Alla var rätt trött på kvällen så ingen gick ut :p låg utslagna allihopa framför melodifestivalen och OS. Jag somna först och klev upp sist på söndagen :P!

Söndag: Vaknar, frukost, städar ur huset (sedan startar inte bilen vi ska åka i) men Åsa och Malin raggade upp en kille på vägen som fick komma och starta den så tillsliut fick vi komma hem!

Så denna helg har vart jätte bra!! bästa gänget! <3 haft många skratt!! underbart att få åka så mycket i så sjukt bra väder!!:D

Önskar att jag var hemma nu och fick ha den här dagen med min älskling ist för att sitta här i lägenheten och deppa. Men jag har iaf världensbästapojkvän som jag snart får komma hem till då blir de alla hjärtansdag varje dag! Du är bäst puss till dig! <3

Nu:
filmtime.

Delar av bilderna från helgen:

        
              


Jasmine
PUBLICERAT: 2010-02-14, 22:19:51 | URL: http://jasminejohansson.blogg.se/

Ser att ni varit i Tandådalen på Wärdshuset! :)

mitt jobb de två senaste vintrarna!

Bodde ni i tandådalen också?

Hoppas allt är bra med dig iaf!

Kram Jasmine! :)


michaela
PUBLICERAT: 2010-02-14, 23:37:31 | URL: http://michlicious.blogg.se/

jaa juste!! de sa ju sebbe :) allt är bra hoppas allt är fint med dig med!! KRAAM!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: