2010-02-26
 22:42:16

tors- sön arg tror ja de kallas.

fredag morgon började piss.. mina jävla grannar har fått för sig det är riktigt roligt att banka från tolv till sex på morgonen.
Jag förstår inte hur man kan eller orkar banka 6 timmar!? eller vad de är som bankar? bakar dom med en bakmaskin? problem människor som fått för sig att banka som ett slags tvång? någon som sitter fast? vilket som skiter jag i vad de är så länge dom slutar! händer de en gång till kommer ja gå dit och banka med en hammare och bankar in dörren.
så arg är jag ang de problemet ( om någon såg solsidan idag när han skäller ut ove, ungefär så arg är jag på mina grannar haha fast ja skulle inte ta tillbaka de jag hade sagt isf). men de är ju 16 eller max 18 nätter kvar i denna lägenhet. sedan är de bara mysiga nätter framför mig. Då kan vem som hellst banka utan att ja blir arg :)

Idag fick min kollega en riktigt rolig bok av hennes PT-kund. (en medlem som hon är personlig tränare åt) På framsidan stod det "vad män vet om kvinnor"
Det första jag påpeka var att : oj den va inte så tjock, sedan vände vi på boken och läste lite på baksidan bara allmänt om kvinnor. sedan när vi öppnar boken kom de roliga. haha alla sidor va tomma. hahaha alla vi höll på skratta ihjäl oss;)

Idag har jag jobbat, svängde sedan förbi nacka forum köpte lite saker till oss i lägenheten tills ja flyttar hem :) ljuslyktor, duschdrapperi, badrumsmatta, en bärväska till svante matskålar, en sak till min älskling, ett par örhängen mm. :) kommer bli så fint hemma:D framförallt med allt fix som vi ska göra! som sagt hatar att vänta....5 nätter tills ja är hemma.

såg en hemsk sak idag på aftonbladet idag. En mamma som slängde sin 10 månaders baby i marken..... vem fan är så jävla dum i huvudet och gör sånt!!! Vissa borde ha blivit född sterila! blir så upprörd.. man ser verkligen att hon slänger bäbisen i marken och hon sa att hon tappade den! hoppas någon tappar något på henne så hon dör!!

Så de är bra med blogg så man får avreagera sig lite.. känner iaf att mitt humör inte är sig likt just nu.. men de är så mkt förändringar i mitt liv.. blandade känslor. både lycka och rädsla.

aa jag är som en jojjo just nu upp och ner och när de verkligen går upp är de upp samma när de går ner då går de ner. På sönda går det för hoppningsvis över !


v Puss M v




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: