2010-02-09
 23:37:51

trött i ryggen

sitter inte direkt rak i ryggen nu sååå ont. illa!
Ne nu har ja fixat om min blogg :D tog sin lilla tid haha, haha såg inte nästan någonting av filmen som jag hade slagit på. Men de gör ingenting..
Nu ska ja lägga mig i sängen tänkte jag.. hatar att sova själv när man vet att den som man verkligen vill ha brevid sig är 40 mil bort :( trodde aldrig de skulle bli så här jobbigt, men de som inte dödar de härdar..
Ne nu är ja trött ska hänga tvätten lägga mig!!

 
Ungefär såhär såg jag ut när Jocke och ja var tillsammans första gången för 4år sedan..

v Puss M v


Anonym
PUBLICERAT: 2010-02-10, 12:53:05 | URL: http://sandranordlund.blogg.se/

åå jag vill också göra om min blogg du måste visa mig :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: