2010-02-08
 23:39:42

underbar helg.

Fan så va de måndag igen, denna helg önskar jag verkligen att dygnet hade fler timmar.
Skjutsade Jocke till tåget i morse :( jätte jobbigt.. tur jag snart flyttar hem för ja skulle aldrig rekommendera ett distansförhållande.

Helgen har bestått av:
Fredag:
Vaknade rätt tidigt gjorde oss i ordning åkte till upp-bro, körde vilse i 45 min tills vi märker att vi kört i en cirkel haha hatar att köra i sthlm. Det skulle ta 45 min dit vi skulle men de tog en och en halv typ :P!
Efter det åkte vi till Heron City och kollade runt lite, käkade middag och såg avatar 3D, shit de va ingen film... de va en upplevelse. Men den hade vart ännu bättre om jag inte hade haft två 13åriga tjejer brevid som förstörde stämningen omvartannat. Borde va åldersgräns på filmer där folk inte kan hålla käften som är under 15! Efter det åkte vi hem myste och kollade film.


Lördag: Sats Inspirationsdag 2010 . Träning hela dagen i globen, med alla sats anställda riktigt kul sedan åkte jag hem gjorde mig i ordnoing medan älsklingen var hemma och tog de lungt. Efter det vart de fest med alla på sats med jätte roligt var det. Kvällens tema var rött och vårat team var brandmän och eldsflammor.

På dagen
        

På kvällen
        
    


Söndag: Mådde riktigt bra när jag vaknade tog de ändå ganska så lungt på dagen sedan åkte vi på middag till jockes kompisar robban och lisa och deras supersöta dotter! jätte trevlig.
Efter det åkte vi hem kolla film med ost vin och kex :)



helt underbar helg med mitt <3 
Nu blir de godnatt. så trött... ´

v Puss M v


Jocke
PUBLICERAT: 2010-02-09, 15:55:50

Den va helt underbar gumman :) Alltihop, din goda mat och allt roligt vi hittade på ;) Avatar o allt! :D Tråkigt att tiden gick så snabbt bara :(



Saknar dig / J


Ronja
PUBLICERAT: 2010-02-10, 17:09:48 | URL: http://ronjawe.blogg.se/

Hej gumman! Äntligen har jag hittat till din blogg, har letat men alltid skrivit in fel sökord. Vad roligt att det går bra för dig och Jocke, så glad för din skull. Själv flyttar jag till Linköping nu när det är dags för dig att komma hem. Jag blir sambo med Håkan där, flyttar nu sista helgen i feb :). Blir jocke och du sambos mån tro? Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: