2010-03-01
 21:41:12

4timmars väntan och blåafingrar..

igår när jag hade jobbat hela veckan mån-söndag så skulle jag åka och hämta en kompis på bromma flygplats, så jag slutar vid sex kommer ut till bromma vid sju. Johan skulle landa 19.45. Så jag satt och vänta en timme på att han skulle komma. När kl blev halv kvart över åtta börja jag fatta att planet var sent, jätte drygt för jag hade ont i huvudet och var hungrig för jag hade inte ätit middag.
Kl blev, nio, halv tio och jag var frustrerad över att jag inte kunde få reda på vart han befann sig... Satt och intala mig själv att inte bli arg eftersom att jag ändå inte kunde påverka situationen utan bara vänta. Men så fick jag idén att skicka ett sms till 118118 "vart är planet från thailand som skulle anlänt 29.45 på bromma flygplats" fick svar direkt att inga fler plan ska landa på bromma idag, vilket förklarade varför de va så dött där.... men jag såg ett plan komma in precis då så jag väntade.. men de va fel plan... kl 23.00 gav jag upp för jag pallade inte vänta mer! Kl 03.30 får jag ett sms av Johan: förlåt gumman... du hittar mig den 1 mars samma tid på brommaflygplats!!!
LAGOMT glad ... suttit fel dag i 4timmar och väntat på ett plan som landade idag!! Galet sur. men men.. alla gör vi fel i bland. 4 timmar försvann ur mitt liv! :p Så de va idag jag skulle hämta han hade sagt fel dag. Fick en flaska Danzka Vodka! skulle behövt den igår ;)!
aja nog om de de va roligt att berätta om idag iaf.. inte lika kul igår haha.

Idag tog jag inte heller in handen från dörren när jag stängde bildörren... fråga mig inte hur jag lyckades men klämde mig jätte hårt på tre fingrar :( Jag brukar aldrig gråta när jag gör illa mig. Men denna gång brast de för de gjorde så jävla ont!!! usch! :(

Nu är de bara två dagar kvar tills jag får träffa mina älsklingar!!!!!!!!!!

nu måste jag sova så trött....

v Puss M v


SVENSKK
PUBLICERAT: 2010-03-02, 18:03:50 | URL: http://SVENSKK.SE/

Miss u!


Ronja
PUBLICERAT: 2010-03-08, 16:41:27 | URL: http://ronjawe.blogg.se/

Uppdatera sötnos ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: