2010-03-22
 19:07:58

avslutning

Jobbade sista dagen i fredags på sats. Hade en fantastisk avslutning, avslutade med mingel på centret.. trodde jag! tills att dom kidnappade mig och körde hem mig till en kollega där fler väntade och hade överaskat med räkor, korv, kex ost, sallad och tusen andra grejor! Vart så glad!!! Fantastiska vänner man har :)!
  

  

Lör:Kom hem lördag morgon kl 05.00 upp kl halv nio för att köra första spinningpasset här "spinn för livet" gick jätte bra. Sedan på dagen åkte vi på jockes sons halvbrors kalas på drakborgen.
På kvällen var vi bjudna till matte söderberg och hans tjej jenny på middag och fest! årets första grillning är invigd ;) hade riktigt trevligt! :)

   

Sön: följde med J när han gjorde klar sin tatuering blev riktigt snygg! 
Bestämde mig även för två tatueringar jag ska göra så den 11e april ska en till på magen och sedan en på vaden som kommer bli grymt bra!!! längtar som fan!! börjar med den på magen först. :)

jobba min första dag imorgon på body in motion lite uppdate!

v Puss M v



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: