2010-03-11
 21:21:16

glad

idag har jag vart på möte på morgonen innan jag börja ang ett jobb som kommer bli super tror jag ;)
Återkommer mer längre fram ;P

igår hade vi lite oflyt.. kom på när jag nästan var hemma att nycklarna inte var med.. så fick vända och hämta upp dom på liljeholmen 2 stationer i från, då gick åsa och jag å handla lite mat åkte sedan hem och hade lääääängtat efter att få ta första glaset med vin. MEN när jag kommer hem så upptäcker jag att jag har ju tagit hem vinöppnaren! så där står vi utan en öppnare... 
där jag kommer i från kan man knacka på hos grannarna och dom öppnar så tanken blev att jag knackar på och lånar.. Knackar på hos första grannen väntar... väntar... knackar på igen väntar lite till.... och vänder mig om.. DÅ hör jag hur dom låser dörren?!
Så jag går upp till dom ovanför för jag hör att dom är hemma plingar på och de blir tyst...... plingar igen.. fortfarande tyst så jag skiter i de går tillbaka hämtar en sax trycker ner den i korken hårt som fan och pang så har vi vin ;)!! allt går bara man vill. Så vi lagar mat sätter oss i soffan och har jätte trevligt! :)
  

Imorgon kommer hanna :D Jockes syster så ska vi ha en hel helg ska bli riktigt roligt :D:D ska bli skitkul!
Lördag blir de utgång om någon vill komma på föfest ring ! ;D

Nyss lagat ungstektfalukorv blev faktiskt bra!


Imorgon börjar jag 06.30 brukar aldrig börja så tidigt.. kommer va dödstrött efter de!
Ne nu blir de att hoppa i sängen och kolla på chuck and larry! :)

saknar svante liten :(


v PUSS M v


Anonym
PUBLICERAT: 2010-03-12, 18:00:37 | URL: http://sandranordlund.blogg.se/

Meeen nu saknar ju jaag svante :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: