2010-03-10
 22:15:04

haft för mkt att göra..

Åkte hem förra onsdagen till mina älsklingar!
kom hem vid tio, då hade J tänt massa ljus och gjort super mys hemma med vin och så! Underbart var de :)!
Har mys så mycket jag har kunnat varje dag med svante känns underbart att ha hund! förstår verkligen nu hur mycket man verkligen kan tycka om en hund så mkt. De blir som ens bäbis. <3  


VÄRLDENS SÖTASTE UNDERBARASTE SVANTE

Tors: täffade jag min minsta kusin elsa tog med henne och mormor en sväng till sidsjön så elsa fick åka lite snowracer, mormor hade tagit med varm choklad och bullar. :)

Fredagen så träffade jag mamma&pappa och visade upp svante hade inte berättat för dom om svante! men dom blev så förtjusta! :)
Sedan träffade jag sandra en sväng och plockade sedan upp hanna J syster så åkte vi hem och tjöta lite skit.
På kvällen kom Hanna och hennes kille över på middag. J hade lagat så jävulskt god mat, potatisgratäng med oxfilé, smörtekta champinjoner och massa gott med vin :)! super treligt.

Lördagen
så tog vi de bara lungt åkte ut mot birsta en sväng och sedan hem till micke och angeta en sväng (j mamma och hennes man.) Åt lite och bara tog de lungt. Så vart de mys på lördag kväll med film.

Söndag så följde jag med när j skulle tatuera klart sig, hade aldrig klarat den smärtan tror jag, och den galningen gör knappt en min :P! Lämnade sedan av Svante hos sandra som han ska få vara hos tills jag kommer hem nästa lördag. huga så jag sakar honom..
  
nyaste på magen     fyllde i sin gamla    Resultatet på den gamla

så de va en liten uppdatering på min mys helg :)! jobbigt att de tog slut bara. Men nu är det endast 10 dagar kvar och 7 arbetsdagar! :) går framåt!

Saknar dig mest älskling snart är ja hemma :)!

v Puss M v


Ronja
PUBLICERAT: 2010-03-11, 11:06:58 | URL: http://ronjawe.blogg.se/

Svante är så otroligt söt! Världen är liten ser jag också, är lite smått bekant med tatueraren, tommy va? :)


Ronja
PUBLICERAT: 2010-03-11, 13:17:33 | URL: http://ronjawe.blogg.se/

Saknar dig med, såg att du hade ringt mig för flera dagar sen, glömde ringa upp. Vi kan höras efter helgen gumman :) puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: