2010-03-25
 20:18:41

pyssel

Klev upp vid sju idag gick med lillsebbe på dagis gick sedan hem igen fixade lite somnade en liten stund på soffan innan jag och svante skulle till ventrinären och ta andra vaccinsprutan.
12.10 hade vi tid han va sååå duktig inte ett ljud, den märktes inte tror jag :P!

ska dit på mån igen är lite orolig över hans tass som jag tycker pekar lite utåt.. :( så fick en tid hos ortopeden på mån.. hoppas de inte är något!

Efter vi vart där blev lilleman trött tog med han i hundväskan och gick ner på stan och införskaffade min lite pyssel till hemmet, blommor, ljus och lite annat smått.
Efter de åkte jag och handlade lite, lagade mat, sedan när älsklingen kom hem åt vi lite sedan gick jag ner till helex sola och tränade lite.
Så nu har jag nyss duschat och sitter här och väntar på att J ska komma hem från träningen och mysa med mig:)!

Pysslet idag blev:
Före:           Efter:                                               Badrummet:
    
(Köpte ett pack tuplaner som jag fixade till lite, gjorde även i ordning lite dekoration på en bricka )

v Puss M v


jessica
PUBLICERAT: 2010-03-29, 16:11:17 | URL: http://jessicams.webblogg.se/

fint det blev med stjärnorna!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: