2010-03-17
 23:08:39

roligaste helgen på väldigt länge.

Har haft grymt kul med hanna i helgen :D va inne i stan på fredag,hem käka fixa håret osv..
lör åkte vi och sola sedan hem  för utgång på kvällen. GRYMT ROLIGT vi hade verkligen VIP :P haha!!
hade roligt från start till att vi kom hem! :) Detta ska göras om snart;)!!!
   
hannas hår  Jag             hanna          vi :)

Har nu mera två jobb :) upp i sundsvall.. ett ställe ja kommer vara på och de andra jobbet jobbar jag hem i från ;)! återkommer ....

Packat i hop hela hemmet nu eller rättare sagt alla kläder??? man fattar inte hur jävla mkt kläder man har förens man börjar flytta... men nu har jag iaf packat två resväskor, min handväska, dataväskan och två ikeapåsar.... frågan är bara om ja ens kommer synas när jag kommer gående med min packning eller om de bara kommer se ut som packningen är ute och går... Återstå att se hur mkt ja får med mig hem! om någon ska hem till sundsvall från sthlm säg till ;)

Nu är jag riktigt trött.. Idag fick elin sin födelsedagspresent av mig och malin, hål i öronen! sedan åkte vi hem hit så fixade jag håret och ögonbrynen på elin. Passade på att fixa mina med!


Nu kan jag knappt bärga mig för att lägga mig i sängen och vänta in näst sista natten själv! =)
Endast imorgon och fredag sedan flyttar ja in till min älskling i sundsvall!!!
Helvete vad jag saknar svante :'(!!!!!!!

v Puss M v



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: