2010-03-31
 19:53:54

uppd. v

I fredags var Jenny och Matte här vi käkade middag drack allt möjligt och sedan blev det utgång. Jocke är så grymt duktig på mat så de är sjukt!! Riktigt trevligt var det. Vi ska börja med halv ått hos mig ;) haha!  sedan bestämde vi oss för en massa roliga saker vi ska göra i framtiden haha!
   

I veckan har de inte hänt så mycket solat, tränat, fixat och trixat och myst med mina älsklingar såklart.

Blev jätte arg på vetrinärerna uppe på södermalm.
Jag lämnar svante för att be dom kolla på hans ben, då var ortopeden upptagen och fick ta en akut operation så jag fick lämna svante där i två timmar så skulle han kolla på svante. Men när ja kommer tillbaka så kommer han ut till väntrummet och tar svante tittat på han och frågar vart felet är?? då har jag redan betalat 520 kr för han skulle röntgas och bli undersökt, men detta gör han i vänterummet och säger att han inte kan kolla på han förens 2v egentligen. Så jag fick betala för en undersökning som han "tittade på" i väntrumet. Arg blev jag iaf ringde upp dom och fick sedan be dom be sin chef ringa upp mig för jag ville ha pengarna tillbaka. Så hon ringde mig nu i kväll och pratade och sa att jag skulle få röntgen gratis, men jag gav mig inte för dom hade gjort helt fel.
Så tillslut sa hon att jag skulle få tillbaka pengarna! Tack då blev jag nöjd man ska inte ge sig om man har rätt!

Men tråkigt på de är att jag åkte på en böter på 800:- ..... mycket mindre kul!

hade filmkväll här i förrgår då såg vi the children (sämsta skräckfilmen jag sett) och Million dollar baby (sjuky bra)!

Hade även oturen att jag först skulle åka bil till åre men nu blev de tåg ist. Så imorgon åker jag till åre tills på måndag :)!
får bli bättre på att uppdatera.

Grattis Evelina och Danne till lilltjejen :)!


Anonym
PUBLICERAT: 2010-04-01, 13:47:55



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: